Jag har så mycket att vara lycklig över

2012-11-16 @ 12:55:18 / Allmänt / Kommentera (0) st
Men framför allt min fina sambo.
Som just nu ligger och sover förvisso. Klockan 13 på en fredag.

Men igår när jag varit på psyk och vi satt och åt så sa han att vi skulle ha myskväll.
Så in på konsum och han köpte morötter, chips, tre olika dippar, vindruvor, julmust och nötter.
Sen hem och myste i soffan hela kvällen.
Vi såg "Ted"
Den var hysteriskt jävla rolig kan jag ju säga xD Förutom slutet *surläpp*

Påtal om film, skulle ge mycket för att få se twilight ikväll =/

åter till min fina sambo.
Sen låg vi i sängen och pratade, skrattade och var allvarliga.
Pratade om allt möjligt sådär som bara vi kan.
Finaste finaste Samuel! <3


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: