Stallsöndag

2012-11-18 @ 19:34:29 / Allmänt / Kommentera (1) st
06.00 klockan ringer
06,15 klockan ringer igen.
06,30 måååste kliva upp.

Är så sjukt seg, kliver upp, går och hämtar en youghurt, går och tar mina mediciner, hämtar fram stallkläderna.
Börjar stressa lite, måste snart fara. Kollar klockan 06,36 haha WHAT?
Sen va klockan jätteseg fram tills fem i sju då Karin kom och plockade upp mig.
 
Godmorgonhälsade på Marita och Monia som gjorde iordning Bean och Ola för att åka på träning och sen slängde vi ut odjuren.
Mockningen gick galet fort, jag tog alla spiltor och en box och Karin tog 5 boxar.
Spåna, sopa, lunchfodra, göra maten.
Hem.

Kikade på gossipgirl. Toksomnade på soffan xD
Halv fyra måste kliva upp igen >_<
In med odjuren som f.ö var halvt galna och sprang runt bockade och sparkade.
Är de väderomslaget tro?

Anyhow.
Hjälpte Chris att köra in hö i lösis och sen hem.
Äta, duscha och nu slösurfa på datorn och ser att Lamia (Lamias.se) länkat mig.
Tack för det =)
 
Nåväl, nu är min söndag slut för nu blir de gossip girl och cat corner.
Imorgon blir lugn.
Tisdag lektion
Onsdag clinic
Torsdag lugn
Fredag kommer min nya projekthäst
Lördag clinic
Söndag jobba på kilåmon =)
 
Sådärja, de va den veckan de också =P
Sov gott!

Kommenterat av: My

Hej... vilken trevlig blogg =) Jätte fin header... Läs om mig och "Livet som hovslagarstudent" bilder,föreläsningar osv kommer upp regelbundet.
HAr även två Dräktiga HBL ston och en fjordvalack... Kram M

Svar: Tack så mycket =)Ska gå in och kolla på din blogg med, hovslageri är alltid intressant =)
Ha en bra vecka!
Jasmine Öberg

2012-11-18 @ 20:29:38
http://www.myes.blogg.se.

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: