Pyssel

2012-10-31 @ 13:16:42 / Allmänt / Kommentera (0) st
Är i nya lägenheten och pysslar, målar lite, sätter upp lite saker på väggarna, lite gardiner.
De blir bra =)
 
Igår var de P-e
Karma första passet. Knäckte min rygg totalt.
Hon hoppade och for, bockade tillochmed. Var små galoppbommar, en vändningsövning. Men på slutet var hon riktigt duktig och P-e tyckte hon hade bättrat sig.
Så de är väl bra =P
 
Sen var de banhoppning på Lilleman!
Gick så sjuukt bra! Lite oöverens med bettet och något missförstånd men så fin!
Så skulle vi hoppa långa banan, mitt i ett språng tappar jag stibygeln. Skumt tyckte jag, brukar aldrig tappa dem.
Försökte hitta den med foten men hittade inte så red vidare och hoppade 3 hinder till, sen fick jag avbryta. Stiglädret hade smällt av xD
så fick korta lädren två hål och sen ta om banan helt =)
Lilleman va riktigt fin! Hoppade rejäla språng emellanåt.
Banan va på 80cm kanske?
 
Nej, nu blir de lunch!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: