Måndag morgon kan vi glömma

2012-09-17 @ 07:32:55 / Allmänt / Kommentera (0) st
Det är flera ljusår tills det ljusnar.

Måndag morgon.
Jobb i lördags. Stallvakt igår och nu morgonvecka tills på fredag. Direkt jag slutar ska jag ner på lastbils o sälja korv / fota. Och sen på lördag är de lastbils. Söndag fyller jag år och sen jobbar jag kvällsvecka.
Vill bara sooova just nu!

Stallvakten igår gick iaf. sjukt bra!
Vi var klara med allt vid halv 11 och sen tog vi in ridlekishästarna vid 4 och resten fick vara ute till mellan 18-20. Kanonväder!
Sen var de bara o natta o hem o sova.

Är så galet trött. Heltät i bihålorna, huvudvärk, ryggvärk, hosta och ont i halsen.
Inte alls några vidare förutsättningar för att klara de närmaste två veckorna.. =/

Nåja, nu kör vi igenom denna dag iaf.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: