Dag 6

2013-04-28 @ 22:03:24 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag blev det också fusk.
Sedan gårdagen visade vågen på +0.3. Men det är klart förståeligt.
Idag fuskade jag med: Ikeamat, milkshake, pepsi och.. ehm.. en skumraket, också på ikea =p
Då fattar ni nog att ikea=sundsvall.
Helt rätt!
Shoppade lite som vanligt. Snabbast idag trot eller ej var just Ikeashoppingen, haha. 8 ramar, två blommor och möbeltassar. Haha, värt xD
Sedan blev de skor, jättebadanka, decilitermått, duschdraperi.
Men det bästa av allt, värmefilt! <3<3 Så nu ligger jag på den och min rygg ler brett, ja,... om den kunde le alltså. Obehaglig tanke med en stor mun på ryggen.. ehhm...

Bazinga har varit hos morbror Kevin idag. Nu ligger han och snarkar på golvet i sovrummet, haha. Helt slut!
Nu är det nog dags att sova dock. Imorn blir det hårdkörning på dieten igen och så ska jag iväg på vårdcentralen.
Godnatt =)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: