Min lillprins

2013-02-25 @ 10:01:33 / Allmänt / Kommentera (0) st
I fredags var det äntligen dags.
Fyra veckors väntan och pirrig nervositet.
Vi påbörjade en resa på 76mil enkel resa.
Vi hade sjukt roligt, sprang in på Hööks i valboköpcentra och köpte tuggben, bajspåsar, matskålar, klotång och ett godisben. Sen körde vi vidare. Käkade på Harrys i Karlshamn, en bra blodig köttbit och pommes.
Sen hamnade vi i Säffle på hotellet där vi båda, övertrötta, låg och fnissade halva natten.

Äntligen lördag och vi fick hämta vår lillprins, fick alla papper och fick ta med honom i bilen påväg hem.
Han satt vid mina fötter mestadels av vägen eller i mitt knä.
Vi stannade en fyra fem gånger under resan så han fick röra sig, dricka vatten och på kvällen, äta lite.

Igår var första dagen hemma och det var full rulle, allt ska undersökas, tuggas på, kollas in, smakas på och så vidare.
Han håller sig i närheten inomhus men är inte bangen att undersöka på egen hand utomhus.
Han är jätteduktig på att komma när man ropar och eftersom han är väldigt aktiv började vi igårkväll klicka lite med honom. (Han var van klicker sen innan) och övade sitt och ligg. Han är så duktig!
Idag väckte han mig vid fem över sex. Haha. Sedan dess har vi ätit frukost, busat ute, klickat och sovit. Nu ligger han däckad på golvet =D



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: