Sollefteå

2013-02-10 @ 23:20:35 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag följde jag med Monia till Sollefteå för att kolla på träningen och fota lite =)
Fiina hästar! Speciellt Elin Hellströms ungponny, den var galet läcker!
Och Frida Edins Pride, den är jag svag för!
Victorias Chatte är jag också svag för!
Carolas Wille är också så himla fin! Ser så himla välriden ut!
 
Chatte högst upp, sen Wille, Sen Frans och till sist Pride.
 
 
 
Sen när jag kom hem så kom pojkarna och snodde tvrummet så jag gick och la mig. Sov så sjukt dåligt inatt. Tre timmar och vaknade hela tiden och kändes som att jag bara låg i dvala.
Somnade vid fyratiden och vaknade nu vid 22. Oops =p
Ska iaf. gå o lägga mig igen och nu har jag börjat lyssna på Dracula, svenska versionen.

Godnatt!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: