Årsresumé del 2

2013-01-02 @ 12:06:59 / Allmänt / Kommentera (0) st
Juli -12
Vi åkte till Kiruna för dop och kirunafestivalen.
Såg bland annat Loreen, Veronica Maggio, Norlie & KKV (igen) och Raubtier.
Beställde en ny kamera, min D5100 =)
Skrev om Moniaträningen, hade med mig datorn för att snabbt lägga över bilderna så jag kunde ta nya.
Vi gjorde trerätters och grabbarna spelade fifa.
Vi åkte till Storuman/Stensele
 
Augusti -12
Flyttade in tillfälligt på hoteller för Andreas var borta.
Ville inte ha höst, hade liksom inte varit någon sommar =/
Bakade massor med tårtor på cafét och drömde om ställen jag vill besöka någon gång,
Piercade en labret
Gjorde en blogglista för att komma igång med bloggandet.
Hade överraskningskalas för Christoffer som fyllde år, en galet trevlig kväll trots att jag var tvungen att åka tidigt.
Blev tokrödhårig.
Fotade väldigt mycket med nya kameran
Tränade till rafnastämman
http://www.youtube.com/watch?v=kl4y07fZ80I&feature=youtu.be
Min fina sambo fyllde år
Ängel skadade bakbenet =(
 
September -12
Spelade Silent hill och condemned ^^
Jag, Chris & Sam var till Sollefteå och bowlade. 
Lastbilsträffen var på G och jag var tokpeppad! 
Mådde inte alls särskilt bra psykiskt... 
Vi var till Sollefteå igen, vi åt trerätters och kollade på Nordman!
Finaste La'bri fick somna in också.
 (Foto av Sandra Larsson)
 
Oktober -12
Var ridlärare mer och mer
Bröt ihop på jobbet och fick åka till psyk och få antidepp.
En jobbig tid i mitt liv började.
Mulle blev dödsdömd. Försäkringsbeskedet skickades och godkändes
 
November -12
Den 1 november grät jag som ett djur. Mulle skulle somna in.
Jag var dit och pysslade med honom, kollade på lektioner och grät om vartannat.
När Anna ledde ut honom brast det, jag sjönk ihop i boxen och grät som aldrig förr. Då kommer någon och kramar om mig och gråter med mig. Jag är Carina evigt tacksam för den kramen!
Älskade fina!
Dagen efter fick jag skärpa mig för då skulle jag ha ridläger för 16 barn..
Red Karma väldigt mycket och fick beröm för hur bra jag red henne, själv var jag mest irriterad på hennes bockande och farande.
Vi flyttade in i nya huset under denna period också.
Blev puschad om att gå ridledarutbildningen
Följde med Monia, Marita, Mathilda & Annelie på clinic i Sundsvall för att titta på Peder & Malin
Hämtade min nya projekthäst enzo
Så åkte vi till Dannero för en clinic med Jens Fredriksson som var grymt inspirerande och bra!
Hoppade 1,10 för första gången på gud vet när
 
December -12
Hade julklappsspelet hos Annelie som var helt hysteriskt
Satte in massa foton i ramar, köpte köksbord och pysslade i huset
Jobbade på pizzan och red Funder en hel del
Jobbade också i stallet en hel del
Julshoppade med Chris, Sam & Stefan och hade hysteriskt roligt. Samt en tokshopping på Ikea där vi köpte nytt matsalsbord och stolar
Misty fick somna in </3
Natta kom hit och vi klädde granen och julpysslade
Var på PNHkurs med Vivack
Åkte in akut till Sollefteå med en spökande visdomstand som var infekterad och inflammerad.
 
Och sen var året slut.
Det nya året firades in med Samuel, Nathalie, Annelie & Christoffer.
Karaoke och bilspel/zombiespel.
Vi hade hysteriskt roligt och jag skrattade så jag dog ^^


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: