Lite mer utvärderande

2013-01-18 @ 20:50:04 / Allmänt / Kommentera (0) st
Lätt övning idag.
Tre studsar på ena långsidan ca 3,20 emellan. På andra långsidan var det tre oxrar med 6m emellan.

På uppvärmningen kändes vivack lite slö och seg. Men väldigt fin i formen.
Sen kom vi på studsen, haha då vaknade han till liv och studsade på stället innan vi ens styrt på. Så fick göra en liten volt och komma om. Haha sötnöt!
Jag grälade lite på honom och sen så tog jag ett rejält mantag och styrde på. Efteråt blev det lite huvudskak och höja ryggen lite.
Men sen gick de okej.

Så skulle vi komma på oxrarna.
Jag hade fattat det som att vi skulle trava in, så vi fick långt efter den första så jag fick trycka på. Tro om jag fick igen det efter sista? hahha.
Tydligen skulle vi komma i galopp xD
Men de gick helt okej det med. Fram till sista gången. Då hoppade han rejält och jag fick några ordentliga bocksprång. Så då grälade jag lite på honom igen. Haha.

Men överlag gick det bättre än förväntat efter 2 vilodagar och 1 månads hoppvila. Haha tokskrälle!
Imorn blir de löshoppning =D Wihoo!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: