Låt mig presentera

2013-06-16 @ 15:36:26 / Allmänt / Kommentera (3) st
Sommarens projekthäst
(Snodde helt fräckt denna bild från Alexandra.B)
Apollo, en unghäst som varit lite besvärlig på senaste. Nu har jag fått förtroendet att få jobba med honom i sommar. Det ser jag fram emot =)

Kommenterat av: Anonym

Inte för att va noga men att det aldrig har varit någon som ställt upp för dig är väl att ta i? Jag kmr ihåg att jag hjälpte dig x antal gng på stallvakter då ja var där själv mkt för att mamma jobbade där och att jag var skötare och sandra ha ju fotat dig också, bilder som du även har änvänt men nu är det ju så att vi har flyttat. Om du känner så stark att det är så otacksamt så varför lägger du inte bara av där och börja med ngt annat?

Svar: Och du törs ju tydligen inte stå för vem du är så det lär ju inte vara mycket värt.Och det är vaddå? 1-10gånger på 15år som jag varit aktiv på ridskolan. Och om din mamma jobbade där så jobbade väl hon på veckorna och då har jag såvitt jag vet inte haft stallvakter. Ja, det är väl det jag skriver? Att jag ska lägga av...
Jasmine Öberg

2013-06-22 @ 16:32:58
Kommenterat av: Karolina

Ursäkta mitt namn kom inte med på grund av att jag skriver från mobilen. blev nått fel. men jag skrev ju inte direkt anonymt i meddelandet så...
Jag var ju skötare på Bellman, var där varje helg och hjälpte alla inkl dig, jag känner mig inte utnyttjad bara för att jag hjälpte till utan det är det man gör, hjälper och sedan ber man inte någonting tillbaka. Det känns som en naturlig grej att hjälpa alla.

Svar: Och du var skötare under en period av vadå? 9månader? Och det under ett år typ... 03? Så ursäkta mig. Men då har jag varit utan hjälp i 10år. Inte tretton. Väldigt viktigt. Att du ens anser att du behöver svara är mig föga förvånande eftersom du aldrig kommenterat förut.
Jasmine Öberg

2013-06-24 @ 12:30:59
Kommenterat av: K

Ja absolut, det är otroligt viktigt, why not? för varför ska man bara se det negativa och inte det positiva? för jag tolkat ditt inlägg som at du själv ser dig som ett "offer" alltså att du har hjälpt andra och inte fått något tillbaka.. och jag tycker det är så onödigt då du ska se det som en "lärorik" tid istället, du är med om mycket, fått lära dig mycket, eller har jag fel?

tråkigt att du tänker så bara för at jag inte har kommenterat förut, Kanske ska göra bloggen hemlig så du själv kan ha kontroll över vilka som kommenterar? :)

Svar: Men gud... jag orkar inte ens...
Jasmine Öberg

2013-06-28 @ 10:52:56

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: