Lite längre summering

2013-06-02 @ 14:46:56 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jaa..
Stallvakt igår.
Var helt själv för första gången typ ever.
Men var ju bara 14 hästar så de va lugnt, så fick jag lite hjälp med diverse saker under dagen.
Annars så händer det inte så mycket. Vivack har haft hosta men är kry igen. 
Jag fick prova Ola för första gången, de va riktigt roligt!
Och nästa gång blir de Apollo jag ska få prova, spännande =) Roligt att testa på de privata någon gång, då kan man ge lite andra tips när man står på backen sen.
 
Idag är jag helt död, har en gräslig huvudvärk och kroppen är trött. Känner mig nästan bakis.
Så nu håller grabbarna på att göra mat åt mig, vitlökspasta med fläskfilé. Nom nom!
Sen ska jag ta en stor godispåse och en cola och bara slöa!
 
Nu laddar vi inför nationaldagen och ridskoletåget. Sedan tävling hos Kabina, sedan tävling i Brunflo, sedan midsommar och sedan invigning av soldäcket. Osv osv osv. =)
 


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: