Besides...

2013-03-08 @ 08:52:10 / Allmänt / Kommentera (1) st
Igår var en rolig dag för Ailu
Vi åkte till Sollefteå och när vi klev ur bilen på parkeringen fanns det massor med änder att titta på.
Jag skojar inte, ankor i massor! Och Ailu blev störtförtjust!

Sedan så var Sam inne på Game och jag och Ailu stod utanför och väntade. Alla vände sig om och tittade på honom, flera kom fram och ville hälsa och berömde hur söt han var. <3 Min lilla kärlek!

Sen var vi och hämtade en frys och en tavla.
Idag ska jag göra tryfflar och panacotta. Nom nom.
En baileystryffel, en whiskey och en rom. Och så vaniljpanacotta förståss.

Kommenterat av: Theresia & Sophie

På vår blogg har vi nu en tävling där du kan vinna en design av Anna Form, gå in på denna länken för att läsa mer och delta! :) --> http://staybrave.blogg.se/2013/march/vinn-en-design-av-anna-form.html#comment <--

2013-03-09 @ 11:26:16
http://staybrave.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: