Mellokväll

2013-03-09 @ 22:51:03 / Allmänt / Kommentera (0) st
Förrätt; Västerbottensterrine, löjrom, creme fraiche, skivor av älg/ren/struts. Dock så äter ju inte jag något av det :p Och tur var väl det med tanke på att dom som åt den knappt orkade resten ^^

Huvudrätt; Fläskfilé, potatisgratäng, fyra sorters grönsaker, lax, ren, grillade tomater. Nom nom nom! Och vi får massor med matlådor!


Efterrätt; Vaniljpanacotta med Hallon/Hjortron, Likörtryfflar, havreflarn, två gräddtårtor. Jag åt dock bara en tårtbit, var inte sugen för jag blev så tokmätt!


Mellokvällen var en hit. Dock vet jag ännu inte vem som vann tävlingen. Nu partar gänget vidare, Sam och jag har tagit hem Ailu som haft tokroligt hos Alva och nu är alldeles toktrött och han har tvärsomnat på golvet. Haha, hörde inte ens när jag prasslade med en chipspåse.

Nu blir det något greys avsnitt och sen sova
Godnatt ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: