Augusti, en början på något nytt

2014-08-05 @ 18:36:01 / Allmänt / Kommentera (0) st
Hej.
Minns ni mig?
Det var ett bra tag sedan jag var aktiv nu.
Men inser att jag behöver någonstans att skriva. Har grejat lite med header, design osv. Håller fortfarande på att greja men orkar inte mer just nu.
 
Ja ni.
Sedan sist?
Ett förhållande på 3år tog slut. Jag bor numer hemma hos min mor och familjen. Tanken är att få ordning på mitt liv igen.
Funderingarna fortsätter.
Flytta till Härnösand och plugga förskolelärare?
Plugga något annat?
Flytta någon annanstans?
Jag vet inte, men just nu har jag tid att fundera.
 
Vill eventuellt börja rida igen, men vet inte om kroppen orkar riktigt.
Sist jag red blev jag liggande med feber och migrän i tre dagar. Så jag är osäker. Men jag är väldigt sugen.
 
Har iallafall lyckats gå ner 5kg på de här veckorna.
Lite sjukt, läste min gamla träningsdagbok. Som mest vägde jag 113kg. Det var ganska precis ett år sedan nu.
Jag är idag nere på 97kg.
Helt galet.
Hittade nu i flytten en påse med jeans från ett klädföretag. Jeansen var inte ens uppackade, tog upp dem och provade, satt som en smäck, förmodligen packade jag ner dom för att jag inte kunde ha dom när jag beställde dem. Så det var roligt att dom satt så jäkla bra nu.
 
Nå nå, man ska inte övergöra det.
Här är en bild från när jag och mamma var och tog emot Pierrot tidigare idag och jag gick och hämtade min stora prins Vivack =)
 
Ses o hörs. /Jasmine


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: