Ja..

2014-01-15 @ 04:34:46 / Allmänt / Kommentera (0) st
Kikar Paradise Hotel och ska strax gå och sova.

Jag har på senaste tid utvecklat ett enormt stort guilty pleasure. Prophunt.
Några få terroriserar jag med detta men dom flesta vet inte om det.
Jag spenderar enormt mycket tid på prophunt och har nyligen blivit Admin på servern. Och jag är så oerhört lycklig över alla människor jag "träffar" där, som jag pratar med och som får mig skratta så.
Det är också därför jag är uppe så sent, pga. tidskillnader och liknande =)

Så det var väl det. Annars händer inte mycket.
Jag saknar hästarna. Jag saknar hoppningen, Jag saknar gemenskapen. Jag saknar den där känslan av att sitta på hästryggen och jag nästan känner motoriken i kroppen när jag skriver det. Det där lilla kramandet av tygeln, tanken på att jag borde sluta handen om tygeln och inte ha den på fingertopparna, att vinkla upp min vänstra hand. Lossa höger knä.
Det sitter i. Det gör det.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: